Türkiye Cumhuriyeti

Berlin Başkonsolosluğu

Başkonsolosluk Duyurusu

Randevu Sistemine Geçiş , 03.05.2017

DUYURU

Başkonsolosluğumuzda randevu sistemi ile hizmet veren askerlik, noter, tebligat, vize servislerimize ilaveten, 02 Mayıs 2017  Salı günü itibariyle, nüfus (evlilik, doğum, tereke), vatandaşlık, e-Pasaport teslim servislerimizde de randevu sistemiyle hizmet vermeye başlanmıştır.

Yukarıda belirtilen işlemler için başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlarımızın anılan tarih itibariyle,  Başkonsolosluğumuza gelmeden önce aşağıda kayıtlı web  adresinden randevu almaları önemle duyurulur.

„https://www.konsolosluk.gov.tr“

Bu çerçevede, randevusu olmayan vatandaşlarımızın işlemleri yapılamayacaktır.

Vatandaşlarımıza saygıyla duyurulur.

Not : Randevu sisteminin verimli ve aksamadan işletilmesini teminen her bir işlem ve başvuru sahibi için ayrı ayrı randevu alınması gerekmektedir.

Başvuru sahiplerinin Başkonsolosluğumuza gelmeden önce, işlemlerine ilişkin bilgi ve belgeler hakkında E-Konsolosluk web sitesinden (www.konsolosluk.gov.tr) bilgi almaları, yardıma ihtiyaç duymaları durumunda e-posta (konsulat.berlin@mfa.gov.tr) aracılığıyla Başkonsolosluğumuza ulaşmaları uygun olacaktır.